Thursday 22 August 2013

Penganut Kristian Orthodox mula di sembelih di Syria . . .


Message OneGOD | Manasseh@1WORLDCommunity
End Of the History, Not End Of the WORLD!

Hamdenbinbolly – Penganut Kristian Orthodox mula di sembelih di Syria. Pada 28hb Jun 2013, tentera pemberontak yang di sokong oleh barat mula menyembelih penganut Kristian Orthodoks di Syria sebagaimana yang dijangka oleh Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih sebelum ini.

Perbuatan tersebut sebenarnya adalah perancangan ZIONIS untuk menimbulkan permusuhan dikalangan orang Islam dan orang2 Kristian Orthodoks di Rusia (Rum) dan cubaan untuk menghalang kesepakatan antara Islam dan Rum (Rusia) sebagaimana yang di ramalkan oleh Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wasallam.

Keganasan Keganasan vs menumpahkan Darah & huru-hara sepertimana Amerika Syarikat mendorong untuk melengkapkan pemberontak Syria.

Satu lagi perbuatan kejam kemarahan keganasan yang didakwa dilakukan oleh pejuang pemberontak Syria, telah dikacau. Video yang tidak disahkan dipaparkan di web, menunjukkan pemotongan kepala 3 orang lelaki.

Anda boleh mencari imej-imej berikut yang mengganggu. Rakaman berupa menunjukkan penyokong Presiden Assad sedang dipancung dengan parang. Penonton di pelaksanaan termasuk wanita dan kanak-kanak.

Ini datang hanya beberapa hari selepas media Amerika, memetik pegawai yang tidak dinamakan, mengesahkan bahawa CIA telah mula melengkapkan pemberontak di Syria. RT itu Anastasia Churkina melihat kesan mungkin.

Violence vs Violence  Blood shed & chaos as US push to arm Syrian rebels. Another act of brutal violence -allegedly carried out by Syrian rebel fighters, has stirred outrage. Unverified video posted on the web, shows the beheading of three men.

You may find the following images, disturbing. The footage purports to show supporters of President Assad being decapitated with a knife. Spectators at the execution include women and children.

This comes just days after American media, citing unnamed officials, confirm that the CIA has started to arm the Syrian rebels. RT's Anastasia Churkina looks at the possible ramifications.

Isyarat Rasulullah!!! Shalla'Allahu Alayhi wa Sallam D' AkhirZAMAN 'Tidak lama lagi Isa putra Maryam akan turun kepadamu sebagai hAKIM yang ADIL' . . .

Al 'Bukhari meriwayatkan dari Abu Hurairah Radhiyallahu Anhu,

Sabda Rasulullah SalAllahu Aleyhi was Sallam.

"Demi Allah yang menggenggam jiwaku. tidak lama lagi Isa putra Maryam akan turun kepadamu sebagai hakim yang adil. Dia akan mematahkan salib, membunuh babi dan membatalkan Cukai,

Dan (waktu itu) harta melimpah ruah, Sehingga tidak ada seorang pun yang mau menerima zakatnya (zaman tiada seorangpun layak untuk menerima zakat), dan sehingga satu kali sujud (nilainya) lebih baik daripada DUNIA SEISInya.

Kemudian Abu Hurairah mengatakan, "Bacalah Jika kamu mau, Huru-hara Hari Kiamat, Firman Allah Taala. "Dan tidak seorang pun dari Ahli Kitab, kecuali akan beriman kepadanya (Isa) sebelum kematiannya. Dan pada Hari Kiamat Isa akan menjadi saksi terhadap mereka."

(Riwayat Bukhari di dalam kitab JualBeli hadis 2070 * Muslim di dalam kitab Iman hadis 220 * Tirmizi di dalam kitab Fitnah 2158 * Ibnu Majah di dalam kitab Fitnah 4068 * Ahmad Ibnu Hambal di dalam kitab Juzuk 2 muka surat 538) (An 'Nisa': 159) (Riwayat Bukhari di dalam kitab JualBeli hadis 2070 * Muslim di dalam kitab Iman hadis 220 * Tirmizi di dalam kitab Fitnah 2158 * Ibnu Majah di dalam kitab Fitnah 4068 * Ahmad Ibnu Hambal di dalam kitab Juzuk 2 muka surat 538)

Bangunlah, bangun Jangan tidur lagi . . . MALHAMA Which Already Started: 'We are living in a time when the Corrupt are displayed as the Wise People and Wise People as the Corrupt. When The Rich get Richer and the Poor stay Poor. With this Messages I will attempt explain one Of the Signs from God and the Mystery Surrounding us. WatchVideo n Read Carefully. Think and Observe the Signs Of All Mighty God before it's too late. The HOUR is Coming, it's just a matter Of time . . .

AS GOD Almighty Say in the HOLY 'QURAN: 'No Reward Do I Ask Of You For It: MY REWARD IS ONLY FROM THE LORD OF THE UNIVERSE'. (QS 26:109)

No comments:

Post a Comment